Telefonszám

+36-30-456-3934

E-mail

[email protected]

Nyitvatartási idő

Hétfő - Péntek: 7-19

 

Coordimed Rendelő Kft.

Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”)

1.          Általános szabályok

 

Eltérő írásos megállapodás, vagy a Szolgáltató más, speciális általános szerződési feltételei eltérő rendelkezése hiányában jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) vonatkoznak a Coordimed Rendelő Kft., mint egészségügyi szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által tett ajánlatra, a Szolgáltató által teljesített szolgáltatásokra, valamint minden, a Szolgáltató által kötött szerződésre, megállapodásra.

2.     Alapvető fogalmak

 

Az ÁSZF-ben használt fogalmak értelmezése során az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény („Eütv.”) rendelkezései az irányadóak.

Megrendelő: a Páciens vagy a Páciens részére a szolgáltatást megrendelő hozzátartozó/harmadik személy.

Beteg/Páciens: az egészségügyi ellátást igénybe vevő, vagy abban részesülő személy [Eütv. 3. § a)

pontja].

Szolgáltató: a Coordimed Rendelő Kft. (székhelye és levelezési címe: 1122 Budapest, Gaál József út 38. 1/5, cégjegyzékszáma: 01-09-40177/B, adószáma: 32016080-2-43), amely rendelkezik az egészségügyi államigazgatási szerv által kiadott működési engedéllyel [Eütv. 3. § f) pontja].

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljesítése során közreműködőt igénybe venni, akinek szolgáltatásait a Megrendelő részére közvetíti/közvetítheti, közvetített szolgáltatásként.

3.     A Szolgáltató és a Beteg/Páciens közötti jogviszony tartalma

 

  • A Szolgáltató a Páciens részére a hatályos jogszabályok, szakmai protokollok és előírások betartása, továbbá jelen ÁSZF szerinti feltételek alapján nyújt egészségügyi szolgáltatásokat. A Felek a Páciens által választott szolgáltatás(ok) tartalmát jelen ÁSZF és az adott szolgáltatásra esetlegesen kiadott különös szabályok (kiegészítő általános szerződési feltétételek) feltételei alapján határozzák
  • Amennyiben egyéb – a Felek között létrejött szerződés mást nem tartalmaz – vagy a Megrendelő által megrendelt szolgáltatás jellegéből más nem következik, a Felek közötti jogviszony határozatlan időre jön létre, amely időtartam alatt a különböző szolgáltatások megrendelésére, teljesítésére a jelen szerződéses feltételek szerint kerül
  • A Megrendelő a szolgáltatást – a szolgáltatás jellegétől függően – online, telefonos vagy a Szolgáltató ügyfélszolgálatán személyes időpont-foglalással és/vagy az elektronikus szolgáltatás megrendelő kitöltésével rendeli meg és a megrendelt szolgáltatásra vonatkozó jogi és egészségügyi dokumentáció, tájékoztató anyagok elektronikus úton történő elfogadásával tesz eleget az általános szerződési feltételek elfogadására vonatkozó feltételnek.
  • A kiállított számla kifizetésével a Szolgáltató a szolgáltatás teljesítését a Megrendelő részéről

elfogadottnak tekinti.

  • A szolgáltatásra irányuló jogviszonyt bármelyik fél 30 napos felmondási idő betartásával írásban, indokolás nélkül, bármikor felmondhatja (rendes felmondás). A felmondási idő a felmondó nyilatkozat másik fél általi kézhezvételét követő napon veszi kezdetét, átvétel hiányában a kézbesítést követő ötödik (5.) munkanapon. A Beteg/Páciens tudomásul veszi, hogy a felmondása esetén, a felmondás időpontjáig elvégzett szolgáltatások arányos díját (az összes körülmény mérlegelése alapján) köteles a Szolgáltatónak megtéríteni.
  • Súlyos szerződésszegés esetén mindkét fél jogosult a jelen szerződés azonnali hatályú felmondására (rendkívüli felmondás). Bármelyik fél – a másik fél súlyos szerződésszegése esetén – határidő megjelölésével köteles írásban felszólítani a másik felet a szerződésszegő magatartás megszüntetésére, illetve a kötelezettség teljesítésére. Amennyiben a felszólításban meghatározott határidő eredménytelenül telt el, a másik fél jogosult a jelen szerződés azonnali hatállyal történő felmondására. Rendkívüli felmondási jogukat a felek kizárólag a másik félhez intézett írásbeli nyilatkozattal gyakorolhatják. A szerződés a felmondó nyilatkozat másik fél általi kézhezvételének napján szűnik meg. Amennyiben a szerződésszegő magatartás megszüntetésére irányuló felszólítás olyan kötelezettség teljesítésére irányul, amely csak bizonyos időpontban vagy időszakban teljesíthető eredményesen, az írásbeli felszólítás mellőzhető, illetve Felek az e-mail-ben megtett felszólítást jogszerűnek fogadják
  • A Beteg/Páciens azonnali hatállyal jogosult az ellátási jogviszonyt felmondani különösen, de nem kizárólagosan: ha a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtása során ismételten és súlyosan megszegi az irányadó szakmai és/vagy magatartási szabályokat, továbbá a szolgáltatási szerződés rendelkezéseit. Valamint erről írásos panaszt is benyújt, akár kézzel írt levél formájában, akár online email írásával.
  • Azonnali hatályú felmondási oknak minősül a Szolgáltató részéről, különösen, de nem kizárólagosan, ha a Páciens a szolgáltatási szerződésben foglalt valamely adatszolgáltatási, tájékoztatási és/vagy fizetési kötelezettségének nem vagy 15 napot meghaladó késedelemmel tesz

3.9.    Megrendelés, lemondás:

 

A Páciensnek a különböző vizsgálatok, szolgáltatások igénybevételéhez esetenként, előzetesen telefonon, vagy az online ügyfélszolgálati felületen elektronikus formában be kell jelentkeznie. Bejelentkezéskor meg kell adnia nevét, címét, születési helyét és idejét, anyja nevét, e-mail címét, telefonszámát, valamint ha rendelkezik vele akkor a TAJ számát.

Az időpontfoglalás alkalmával a Szolgáltató tájékoztatást ad a Megrendelő részére az időpont foglalás következményeiről (a vizsgálati időpont lemondásának szabályairól).

Ennek értelmében, amennyiben a Páciens az előre foglalt időpontot az ellátás tervezett időpontját legalább 1 munkanappal megelőzően írásban [email protected]), vagy Szolgáltató ügyfélszolgálatain (online illetve telefonon) nem mondja le Szolgáltató 27.000,- Ft, azaz huszonhétezer Forint rendelkezésre állási díjat jogosult igényelni és kiszámlázni a Megrendelő részére, amely összeget a Megrendelő köteles készpénzben, vagy átutalással megfizetni a levelezési címére kiküldött díjbekérő kézhezvételétől számított 2 napon belül.

Telefonos vagy személyes időpont egyeztetés kizárólag nyitvatartási időben lehetséges.

Az időpont-foglalás a Szolgáltató szóbeli, vagy írásbeli visszaigazolásával válik érvényessé.

A szolgáltatási szerződés aláírásának a hiányában is érvényes megrendelésnek minősül a Megrendelő részéről minden olyan szóbeli, vagy írásbeli nyilatkozat, amely arra irányul, hogy a Szolgáltató egészségügyi szolgáltatást nyújtson a Páciens részére.

Ennek megfelelően a Megrendelő részéről megrendelésnek minősül többek között:

  • telefonon, a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, online az informatikai rendszerén keresztül vagy írásban/e-mail útján történő időpontfoglalás meghatározott egészségügyi szolgáltatásra vonatkozóan
  • az egészségügyi szolgáltatás tényleges igénybevétele,
  • az egészségügyi szolgáltatás vonatkozásában előleg fizetése a Szolgáltató részére.

A Szolgáltató az írásos vagy szóbeli kapcsolattartás során megjelölt határidőket és a megrendelt vizsgálat elvégzését csak abban az esetben vállalja, ha:

  • a Páciens egészségügyi állapota lehetővé teszi a vizsgálat vagy beavatkozás elvégzését
  • a megadott időpontban a Páciens a vizsgálaton megjelenik és a vizsgálat elvégzéséhez hozzájárul
  • pontosan betartja az adott vizsgálat előkészítéséhez és elvégzéséhez szükséges -az írásos vizsgálati tájékoztatóban foglalt – előírásokat.

A Szolgáltatási szerződés elektronikus úton történő elfogadásával szerződő felek kifejezetten megállapodnak abban, hogy a megrendelt szolgáltatás(ok) teljesítéséhez a Szolgáltató közreműködőket is igénybe vehet, akiknek tevékenységéért úgy felel, mintha a közreműködőire bízott tevékenységet saját maga látta volna el. A Szolgáltató ezen általa megvásárolt szolgáltatásokat részben vagy egészben is értékesítheti változatlan formában, illetve tartalommal a Páciens részére, amely szolgáltatások értékesítése – a Szolgáltató döntésétől függően – történhet változatlan (azaz beszerzési) áron, vagy saját díjszabása alapján, módosult – növelt, vagy csökkentett – áron (közvetített szolgáltatás).

  • Szakorvosi és diagnosztikus vizsgálatok, beavatkozások megszervezése:
  • A Páciens a vizsgálati időpont lefoglalásával és/vagy az elektronikus megrendelés véglegesítésével tanúsítja, hogy megkapta a szükséges tájékoztatást a diagnosztikai vagy szakorvosi vizsgálatokról/beavatkozásokról, amelyet megértett és valamennyi fogalmat és kérdést megnyugtatóan, az Eütv. előírásaival összhangban, tisztáztak.
  • A Szolgáltató a megrendelésnek megfelelő szolgáltatás szervezési tevékenységének a megkezdésére a vonatkozó megbízási díj befizetését követő munkanapon kötelezett. A konkrét diagnosztikai, szakorvosi vizsgálatok, beavatkozások megnevezését és a vonatkozó díjtételeket a megrendelés időpontjában hatályos díjszabás tartalmazza.
  • A vizsgálati megrendelő alapján a Szolgáltató köteles a Páciens számára megszervezni a vizsgálati időponto(ka)t. A vizsgálati időpontokról a Szolgáltató telefonon, vagy elektronikusan (online ügyfélszolgálat, e-mail) tájékoztatja a Pácienst.
  • Páciens előtt ismeretes, hogy a Szolgáltató a megbízás ellátásához jogosult közreműködőket (más egészségügyi szolgáltatókat, szakértőket) igénybe venni, amelyhez a Páciens kifejezett hozzájárulását adja. A megbízás tartama alatt a Szolgáltató a Pácienssel együttműködve jár el és kötelezettségeinek határidőre eleget
  • A Szolgáltató ilyen esetekben a szükséges vizsgálatokat, mint közvetített szolgáltatásokat nyújtja a vele szerződött közreműködők bevonásával. A Szolgáltató kijelenti, hogy valamennyi szükséges diagnosztikai vizsgálatra szerződést kötött. A közvetített szolgáltatások feltételrendszere a Szolgáltató által kötött megállapodásokra alapozott, amelyet a Páciens jogosult megismerni a Szolgáltató különböző dokumentációiból, tájékoztatóiból, illetve a közvetített szolgáltatást végző közreműködők által rendelkezésre bocsátott iratokból.
  • A Szolgáltató kizárólag felróható magatartásáért felel. Nem minősül a Szolgáltató felróható késedelmének, ha a vizsgálatot végző diagnosztikai eszközök és műszerek meghibásodnak, és az adott vizsgálat emiatt szenved késedelmet.
  • Felelősség kizárási klauzulák

A felelősség kérdésében speciális esetnek tekintendőek a különböző mintavételi eljárások.

A Szolgáltató kizárja felelősségét, ha:

  • a mintavétel során a levett minta nem tartalmaz a további vizsgálathoz elegendő számú sejtet és ezért a mintavételt meg kell ismételni;
  • a minta alkalmatlan a diagnosztikai vizsgálat végzésére.
  • Az általános szabályoktól eltérést jelent, ha a mintavételt nem a Szolgáltató szervezte, ebben az esetben a pathológiai vizsgálatok kapcsán vállalt határidő a szövetminta beérkezésétől számít, vagyis a szövetmintának az azt őrző egészségügyi szolgáltató által történő kiadásáért, illetve ezen folyamat időigényéért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

4.     Az egészségügyi szolgáltatás

 

Szolgáltató a jelen szerződés hatálya alatt – szolgáltatási díjazás ellenében – az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a Páciens részére:

  • Egészségügyi panasz felmerülése esetén a Páciens előzetesen egyeztetett időpontban, nyitvatartási időben igénybe veheti a Szolgáltató mindenkori szakrendeléseit és szolgáltatásait a Szolgáltató mindenkori díjszabása szerint.
  • A Páciens előzetesen egyeztetett időpontban, nyitvatartási időben igénybe veheti a képalkotó és egyéb, a panaszainak a kivizsgálásához szükséges diagnosztikai eljárásokat.
  • A Páciens igénybe veheti a Szolgáltató úgynevezett betegtámogató orvosi szolgáltatását, amelynek keretein belül a Szolgáltató orvosai/szakértői a Páciens problémáját rövid időn belül – a szükséges szakmai/szakorvosi egyeztetésekkel valamint a szakorvosi, diagnosztikai vizsgálatok megszervezésével – igyekeznek megoldani, nyomon követik a Páciens állapotát és kérésre részletes tájékoztatást, magyarázatot, valamint összefoglaló dokumentációt biztosítanak részére telefonon vagy online.
  • Adminisztrációs szolgáltatást biztosít egészségbiztosítókkal kapcsolatos ügyintézés, számlázás esetében.

A szolgáltatás igénybevétele során Felek kötelesek együttműködni [Eütv. 2. § és II.

Fejezete]

 

Ezen együttműködési kötelezettség teljesítése körében a Páciens tájékoztatja a Szolgáltatót, illetőleg Szolgáltató orvosát mindazon körülményről, tényről, (így különösen minden korábbi betegségéről, gyógykezeléséről, gyógyszer vagy gyógyhatású készítmény szedéséről, egészségkárosító kockázati tényezőiről) amely a kórisme megállapításához, a megfelelő kezelési terv előkészítéséhez és a vizsgálatok elvégzéséhez szükséges.

Amennyiben a Páciens a fenti tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, vagy csak részben tesz eleget, úgy az ennek elmaradásából eredő következményekért Szolgáltatót sem szakmai, sem anyagi felelősség nem terheli.

Szolgáltató kizárólag azokkal a szolgáltatásaival kapcsolatban vállal felelősséget, amelyekhez a Páciens elegendő adatot/információt és dokumentációt biztosított.

A Szolgáltató a szolgáltatásait munkavállalói, közreműködői, valamint szerződött partnerei igénybevételével nyújtja a Szolgáltató vagy szerződött partnereinek a telephelyein azzal, hogy szolgáltatása biztosítása során külső intézmények szolgáltatásait is igénybe veheti.

Az egészségügyi szolgáltatás igénybevételének a menete

 

  • A szolgáltatások egy részének az igénybevétele azok jellegétől függően előzetes bejelentkezést és/vagy egyeztetést igényel, amely kizárólag nyitvatartási időben lehetséges hétfőtől-péntekig 8-20 óra között a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül-
  • A Szolgáltató a regisztrációt, megrendelést és a megfelelő adatrögzítést, adategyeztetést követően nyújtja az igényelt egészségügyi szolgáltatást.
  • A Páciens az online Megrendelési adatlap kitöltésével és elfogadásával elismeri, hogy a jelen szerződési feltételeket elfogadta és magára nézve kötelezőnek tartja.

5.     A szolgáltatás ellenértéke

 

  • Páciens a jelen szabályzat alapján létrejött jogviszony hatálya alatt esetenként igénybevett szolgáltatásokért Szolgáltató részére díjat köteles Az egészségügyi szolgáltatások mindenkori szolgáltatási díjai a Szolgáltató online ügyfélszolgálati, informatikai rendszerében, valamint a Szolgáltató telephelyein ismerhetőek meg, illetve Szolgáltató személyesen, írásban és/vagy telefonon is tájékoztatást biztosít az érdeklődők részére.
  • A Megrendelő a szolgáltatás ellenértékét készpénzzel, bankkártyával, banki átutalással, illetve bizonyos esetekben egészségpénztári, vagy egészségbiztosítási fedezettel egyenlítheti ki.

5.3   A megrendelt és a Szolgáltató által elvégzett diagnosztikus vizsgálatok díjai nem tartalmazzák a vizsgálati eredmény(ek) szakorvosi kiértékelésének a költségeit, vagy a vizsgálati eredmény(ek) elemzéséhez, megbeszéléséhez szükséges szakorvosi írásbeli vagy konzultációs díjakat.

  • A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások díja nem minden esetben ismert – (különösen, de nem kizárólag: a vizsgálat során fellépő, előre nem látható szövődmények megfelelő ellátása miatt), vagy szakmai okok miatt kiegészítő vizsgálat(ok), beavatkozás(ok) végrehajtása válik szükségessé.

A Megrendelő tudomásul veszi és kötelezettséget vállal mindazon szolgáltatási díjak utólagos megtérítésére, amelyek:

  • az orvosi vagy diagnosztikus vizsgálat során feltárt tényező(k) miatt szakmai szempontok alapján került(ek) elvégzésre

–    elvégzésük indokolt és szükséges a pontos diagnózis felállításához (pl. mintavétel, immunhisztokémiai vagy egyéb pathológiai vizsgálatok stb)

  • a vizsgálat/beavatkozás során felmerülő új körülmény, vagy szövődmény (pl. vérzés stb) miatt kerül(nek) elvégzésre

 

5.5  A Szolgáltató a megrendelt vizsgálat (vagy beavatkozás) díjának a teljes megtérítésére jogosult és így a Megrendelő kötelezettséget vállal a szolgáltatási díj 100%-os megtérítésére abban az esetben is, ha a Páciens:

  • nem jelenik meg a vizsgálaton
  • késik a vizsgálatról
  • illetve a vizsgálatra való felkészülés során nem tartja be az előzetes írásos vizsgálati tájékoztatóban foglaltakat és bármely – az előzőekben felsorolt ok(ok)ból a megrendelt vizsgálat vagy beavatkozás nem végezhető

 

A Megrendelő a jelen Általános Szerződési feltételek elfogadásával feltétlen és visszavonhatatlan kötelezettséget vállal a Szolgáltató által elvégzett egészségügyi szolgáltatások ellenértékének teljesítésére. Amennyiben a szolgáltatás díj teljesítése az esedékességkor nem történik meg (pl. átutalás, biztosító általi finanszírozás stb), akkor a Megrendelő a számla kiegyenlítésére oly módon is kötelezettséget vállalhat, hogy felhatalmazza a Szolgáltatót az esedékes számla beszedési megbízással való bevételezésére.

Szolgáltató a szolgáltatási díj késedelmes megfizetése esetén késedelmi kamatot jogosult felszámítani és alkalmazhatja a jogszabályokban meghatározott egyéb jogkövetkezményeket.

5.4 Szolgáltató a szolgáltatási díjait bármikor – azok közzétételével egyidejűleg – jogosult egyoldalúan módosítani, mely módosítás a közzététel időpontját követően megrendelt szolgáltatásokra terjed ki, a már igazoltan megrendeltekre nem.

6.     Fizetési feltételek

 

Az előző pontok szerint kiállított számlák, a számla keltének napján hatályos számviteli és adószabályoknak megfelelő módon tartalmazzák a fizetési kötelezettség teljesítésének módját és határidejét. Szolgáltató jogosult a számlát, annak mellékletét postai úton megküldeni a Páciens részére. Felek megállapodnak abban, hogy késedelmes fizetés esetén a késedelmi kamat mértéke a jegybanki alapkamat kétszeres összege.

7.     Adatvédelem, tájékoztatás, titoktartás

 

  • Páciens önkéntes, határozott és megfelelő tájékoztatáson alapuló hozzájárulását adja a Coordimed Rendelő Kft-nek és az általa meghatározott, kizárólag az eredményes vizsgálatok elvégzéséhez bevont közreműködőinek, hogy biológiai mintáját, valamint személyes és különleges adatait kezeljék.
  • Páciens kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a Páciens által megadott és a Páciensről a szolgáltatás során rögzített egészségügyi adatokat, személyazonosító adatait az irányadó jogszabályok szerint, az egyéb adatokat üzleti titokként kezelje, nyilvántartsa. Hozzájárul ahhoz is, hogy kivizsgálásának, gyógykezelésének kizárólagosan orvosi vonatkozású adatait, tapasztalatait a Szolgáltató tudományos, kutatási célokra anonim módon felhasználja.
  • Páciens úgy nyilatkozik, hogy a Szolgáltató számára szolgáltatott adatok teljes körűek és tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások időtartama alatt bekövetkezett változásokról a Szolgáltatót köteles haladéktalanul tájékoztatni.Páciens hozzájárul ahhoz, hogy elérhetőségi adatait a Szolgáltató adatbázisában rögzítse és Szolgáltató tájékoztatást/hírlevelet küldjön a vizsgálati, konzultációs időpontokról vagy azok esetleges változásairól, a továbbiakban szakmailag javasolt vizsgálatokról, az egészség megőrzésre, betegség megelőzésre vonatkozó legújabb tudományos eredményekről, illetve a Szolgáltató újdonságairól. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a Megrendelő ezen adatait harmadik személyeknek nem adja

8.     Vegyes rendelkezések

 

  • Jelen ÁSZF-re és a Felek jogviszonyára a magyar jog rendelkezései irányadók. A Felek az esetleges jogvitákat elsősorban tárgyalásos úton rendezik, annak eredménytelensége esetén alávetik magukat a hatáskörrel rendelkező illetékes bíróság/törvényszék, eljárásának.
  • Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), az Eütv., az Eüak., valamint az egyes szakmai szabályokat tartalmazó jogszabályok rendelkezései irányadók.
  • Szolgáltató jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására, különösen, de nem kizárólag, a jogszabályváltozások, szakmai előírások, protokollok standardjainak a változása esetén következik be.

A jelen Általános Szerződési Feltételek 2022. július 1. napján lépnek hatályba és visszavonásig, illetve módosításig érvényesek.

Coordimed Rendelő Kft.

Nap
óra
perc

Az összes Ultrahang vizsgálatból

20% kedvezmény

Amennyiben 2024.02.21.-ig foglal időpontot